هم‌زمان با فرارسیدن ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، شب‌های شعر انقلاب در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فارس،‌ مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان و مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان همزمان با فرارسیدن ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری شب‌های شعر انقلاب کرده‌اند.

این برنامه در قالب دو نشست جداگانه در دو روز متوالی روزهای یکشنبه و دوشنبه 18 و 19 بهمن ماه به ترتیب در تالار ادب واقع در خیابان باغ گلدسته و باغ غدیر ساختمان الغدیر (مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان) برگزار می‌شود.

نخستین نشست این برنامه شب شعری است که یکشنبه 18 بهمن با حضور شاعران مطرح کشوری در کنار شاعران صاحب نام اصفهان ساعت 17:30 در تالار ادب برگزار می‌شود. این شب شعر با همکاری و حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایران که مسئولیت برگزاری جشنواره بین المللی شعر فجر را بر عهده دارد اجرا خواهد شد و در آن شاعرانی چون محمد علی بهمنی، حسین آهی، خسرو احتشامی، ساعد باقری، زکریا اخلاقی، ابراهیم اکبری و… حضور خواهند داشت.

دومین بخش این برنامه تحت عنوان نشست تخصصی بررسی و تحلیل مؤلفه‌های شعر انقلاب توسط مراکز قلمستان و اصفهان شناسی دوشنبه 19 بهمن از ساعت 17:30 با حضور حمیدرضا شکارسری و کمال شفیعی همراه با شعرخوانی تعدادی از شاعران اصفهان در مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

ندای گیلان به نقل از