از آنجائیکه معاونین اداری و مالی روزانه با اقشار مختلفی اعم از دانشجویان و کارکنان، برخورد دارند، باید با صبوری و خویشتن داری و برخورد مناسب، جوابگوی مطالبات مراجعه کنندگان باشند.

ندای گیلان:  سیزدهمین جلسه کمیته معاونین اداری و مالی واحد ها . مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و معاونین اداری ومالی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و روز مهندسی، با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات، گفت: از آنجایی که معاونین اداری ومالی واحد ها و مراکز آموزشی استان گیلان، نقش مهمی را در اداره دانشگاه خواهند داشت، لذا لازم است با رعایت کامل مقررات و قوانین ، نظارت کافی بر تشکیل کمیسیون معاملات واحد ها به عمل آید. این مقام مسئول، ادامه داد: از آنجائیکه معاونین اداری و مالی روزانه با اقشار مختلفی اعم از دانشجویان و کارکنان، برخورد دارند، باید با صبوری و خویشتن داری و برخورد مناسب، جوابگوی مطالبات مراجعه کنندگان باشند.

دکتر سید علی میرابراهیمی، با سفارش به صرفه جویی در واحد ها، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی درآمد های غیر شهریه در بودجه سال 94 دانشگاه ، نقطه قوت ما صرفه جویی در هزینه هاست که باید توسط معاونین اداری و مالی واحد ها، نظارت کافی بر هزینه های انجام شده ، پایش شود. معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، تشکیل ستاد نوروزی در واحد ها را خواستار شد و اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال ، بسیاری از همکاران دانشگاه جهت سفرهای نوروزی، برنامه ریزی کرده و واحد های دانشگاهی ضمن تشکیل کمیته های ستاد اسکان نوروزی در واحد ها، نسبت به پیش بینی اماکن مناسب جهت پذیرش و ارائه خدمات مناسب به میهمانان نوروزی، اقدام کنند. وی، با تشریح بخشنامه ادامه تحصیل کارکنان واحد ها ی استان گیلان، اذعان داشت: تبدیل وضعیت و اعمال مدارک تحصیلی در حقوق و مزایای کارکنانی که در حین خدمت موفق به اخذ مدرک تحصیلی شوند، بر اساس بخشنامه ها و آئین نامه های جدید منوط بر همخوانی مدرک تحصیلی با رسته خدمتی و نیاز واحد دانشگاهی اجرا گردد. در ابتدای این جلسه دکتر سهراب کردرستمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، ضمن خیرمقدم به حاضرین، گزارش مبسوطی از روند فعالیت های این واحد دانشگاهی ارائه کرد. همچنین، فردین پوررمضان، دبیر کمیته اداری و مالی ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با گزارش مصوبات کمیته اداری و مالی استان گیلان، بیان کرد: ستاد اسکان نوروزی، در ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تشکیل شد و این ستاد با نظارت بر ستاد های نوروزی واحد ها و مراکز آموزشی استان ، جوابگوی مطالبات مسافران نوروزی خواهد بود. وی، همچنین ادامه داد: باز خرید مرخصی کارکنان واحد ها و مراکز آموزشی در سال 1393 با توجه به بخشنامه های موجود و توان مالی واحد های دانشگاهی اقدام خواهد شد. در پایان معاونین اداری و مالی حاضر در جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.