به گزارش ندای گیلان از رشت،برگزار کنندگان این جشنواره، سیمان خزر را به سبب برداشتن گامهای موثر در جلب رضایت و احترام و تکریم مشتریان بعنوان شریک تجاری، شایسته دریافت تندیس یکصد برند مشتری مدار که در عالیترین سطح میباشد، دانسته و به همین مناسبت، لوح و تندیس همایش را به دکتر “اسحق جمال امیدی”، مدیرعامل شرکت سیمان خزر اهداء کردند.
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب چنین موفقیتی، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفهای مجموعه سیمان خزر دانسته و انسجام و مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان را در راه دستیابی به این توفیق حائز اهمیت دانست.
دکتر جمال امیدی همچنین اظهار امیدواری کرد با ادامه روند رو به رشد مشتری مداری بعنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش که در استراتژی مدون شرکت نیز از اهمیت ویژهای برخوردار می باشد، باعث ایجاد فضای تجاری سالم و بازار پایدار و شفاف در منطقه جغرافیایی جهت عرضه محصولات این شرکت را فراهم نموده و عاملین و خریداران نیز با دید شریک نه رقیب در راستای منافع مشترک طرفین فعالیت خواهند کرد.
کسب تندیس واحد مشتری مدار بعنوان تنها شرکت سیمانی کشور
پرینتدومین همایش سراسری یکصد واحد مشتری مدار کشور، روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیمای تهران و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.
http://www.nedayegilan.ir/?p=143185
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Tuesday, 26 November , 2024