مدیر عامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی گفت: طرح نذر کتاب را ابتدا از کهگیلویه و بویراحمد شروع کردیم و در سال آینده نیز در سایر استان‌ها طرح کتاب اهدایی را اجرا می‌کنیم و کتاب را به مردم می‌رسانیم.

به گزارش ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، امیرحسین رستمی صبح امروز در آیین اجرای طرح نذر کتاب در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بنیاد خیریه وفاق سبز علوی تاکنون اقدامات خوبی در استان انجام داده است، گفت: امروز با راه‌اندازی کاروان فرهنگی و طرح نذر کتاب 40 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا می‌شود.

مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی گفت: طرح نذر کتاب را ابتدا از کهگیلویه و بویراحمد شروع کردیم و در سال آینده نیز در سایر استان‌ها طرح کتاب اهدایی را اجرا می‌کنیم و کتاب را به مردم می‌رسانیم.

وی ادامه داد: در مرحله اول طرح نذر کتاب کهگیلویه و بویراحمد که در مهرماه سال جاری بود 16 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های این استان اهدا شد و در مرحله دوم که امروز در حال اجرا است بیش از 21 هزار جلد کتاب در بین کتابخانه‌های روستایی استان نیز توزیع می‌شود.

رستمی با بیان اینکه گام‌های موثری توسط بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد برداشته شده، تصریح کرد: در دو مرحله اجرایی طرح نذر کتاب در کهگیلویه و بویراحمد قریب به 40 هزار جلد کتاب به مبلغ یک میلیارد ریال کتاب‌ تاکنون به کتابخانه‌های روستایی، مدارس و کتابخانه‌های شهری اهدا شده که این تعداد کتاب را به مردم رساندیم که انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

مدیر عامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی ضمن تشکر و قدردانی از مدیرعامل خبرگزاری فارس به جهت همراهی و همکاری لازم در اجرای طرح نذر کتاب تصریح کرد: امیدواریم این طرح را بتوانیم در دیگر استان‌ها به نحو مطلوب اجرا کنیم.

انتهای پیام/82011/چ20/د1000