به گزارش ندای گیلان،جمشید انصاری و مصطفی سالاری امروز با حضور در محل استقرار میز خدمت و نیز مرکز ارتباطات مردمی (سامانه 122) شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند خدماترسانی به مردم قرار گرفتند.
مرکز ارتباطات مردمی(سامانه 122) آبفای گیلان در حال حاضر با ارائه 22 خدمت به مردم به صورت 24 ساعته پاسخگوی متقاضیان است.
در 6 ماهه نخست امسال 42 هزار و 572 تماس با سامانه 122 برقرار شده است.
مجموعه خدمات ارائه شده از سوی آب و فاضلاب شهری استان گیلان از طریق پرتال این شرکت قابل دسترسی بوده و مردم میتوانند هرگونه تقاضای خود در این حوزه را به صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری نمایند.
میز خدمت شرکت آب و فاضلاب شهری نیز در 16 شهرستان استان گیلان دایر است.
Sunday, 23 February , 2025