به گزارش ندای گیلان از رشت،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان گفت : تماسهای مردمی با شماره ۱۱۵ اورژانس استان در ۴ ماه نخست امسال، ۱۲ درصد افزایش یافته که تعداد قابل توجهی از این تماسها، سوالات مشاورهای درخصوص کرونا بود و موجب افزایش تماسهای غیراورژانسی با سامانه ۱۱۵ شد.
دکتر پیمان اسدی افزود: شهروندان میتوانند برای پرسیدن سووالات کرونایی و مشاوره در این خصوص با شمارههای ۴۰۳۰ و ۱۹۰ تماس بگیرند.
وی توصیه کرد: شهروندان برای دریافت پاسخ سوالهای کرونایی خود، از اشغال کردن خطوط تلفن ۱۱۵ جدا خودداری کرده تا در امدادرسانی سریع به بیماران و مصدومان حوادث مختلف اختلالی ایجاد نشود.
اورژانس پیش بیمارستانی گیلان با ۶۸ پایگاه شهری و جادهای به مردم شهروندان خدمات رسانی میکند.
Monday, 25 November , 2024