رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بخش‌هایی از بیمارستان نیکوکار املش نیاز به تکمیل و تقویت دارد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمدتقی آشوبی در بازدید از بیمارستان نیکوکار املش با ابراز رضایت از بخش‌های دیالیز و شیمی درمانی این بیمارستان افزود: بیمارستان نیکوکار املش نیاز به افزودن تخصص‌های داخلی و قلب دارد که پیش بینی می‌شود تا آبان ماه سال جاری این تخصص‌ها به بیمارستان اضافه شود.
وی به کمبود‌های بخش آزمایشگاه بیمارستان هم اشاره کرد و گفت: تهیه کمبود‌های این بخش نیز جزو مصوبات دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: مرکز جامع سلامت دو املش حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبارات لازم برای این طرح در نظر گرفته شده است که تا دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.
دکتر آشوبی با تاکید بر مشارکت خیران در حوزه بهداشت و درمان شهرستان املش گفت: مسئولان شهرستان باید در کنار تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی در خصوص مشارکت خیران بیشتر کوشا باشند.
وی با بیان اینکه بعضی از خانه‌های بهداشت املش نیاز به بازسازی دارند افزود: در برخی مناطق ییلاقات از جمله ملکوت و کجید مرکز ۱۱۵ دو روز در هفته مستقر بود که با تزریق نیروی جدید مردم می‌توانند در طول هفته از این امکانات پزشکی استفاده کنند.