فرمانده انتظامی فومن از  دستگیری ۱۴۰ تبعه غیرمجاز خارجی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از فومن، سرهنگ محمدرضا فیضی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته فراجا گفت: ماموران پلیس بدون هیچ چشم داشت و وقفه ای در طول شبانه روز برای امنیت و آرامش مردم تلاش میکنند.

فرمانده انتظامی فومن با تاکید براینکه پلیس تعطیلی ندارد، افزود: برای اینکه مردم آرامش و امنیت داشته باشند چشم روی چشم نمی‌ گذاریم.

وی با یادآوری اینکه ۸ هزار ۲۲۰ تماس فوریت های پلیسی ۱۱۰ از ابتدای سال داشته ایم، افزود: ۶۸ کیلو انواع مواد مخدر نیز کشف شده است.

فیضی با تصریح بر اینکه ۱۴۰ نفر اتباع بیگانه در شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند، متذکرشد: ۶۵ قبضه اسلحه غیرمجاز، ۳۴۴ فقره سرقت، ۲۴۲ نفر سارق در طی مدت اخیر از سال جدید کشف و دستگیر شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ۱۰ خودرو و ۱۶ موتورسیکلت مسروقه کشف و به مالکان عودت داده شده است، خاطرنشان‌ کرد: ۲۵۴ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مزاحمت آفرین را توقیف کرده ایم.

این مسئول با بیان اینکه ۷۵۴ نفر معتاد و خرده فروش مواد را دستگیر کرده ایم، گفت: در خصوص کشف مواد مخدر عملیات های مختلفی در سطح شهرستان انجام شده است.

وی با یادآوری اینکه ۳۰۹ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون حجاب توقیف شده اند، افزود: در مسائل فرهنگی و امنیت اخلاقی نیز تذکر و رفتارهای قانونی را در دستور کار خود داریم.

فیضی از دستگیری ۳۳۶ اراذل و اوباش در شهرستان خبر داد و افزود: ۱۵۵ واحد صنفی متخلف و هنجار شکن اجتماعی نیز پلمپ شده است.

وی با تصریح براینکه برخی از افراد هنجار شکن تونل سبز را به تونل مرگ و موتورسیکلت را به ارابه مرگ تبدیل کرده اند، گفت: با موتورسواران هنجار شکن و مردم آزار و متخلف به شدت برخورد خواهیم کرد.

خبرنگار عرفان منصوریان