فرماندار سیاهکل با تاکید بر اینکه تحول عظیمی در حوزه اشتغال برای ۳ هزار نفر با ۱۲۰ هکتار زمین صورت می گیرد از سرمایه‌گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از سیاهکل،امین بابایی فرماندار سیاهکل با اعلام سرمایه‌گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان سیاهکل با یک‎هزار و ۴۰ کیلومتر مساحت خواستگاه تاریخی در سطح استان است.

وی به وجود جلوه گاه‌های طبیعی د این شهرستان نظیر غارها اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر با مدیریت آقای جهانی شاهد تغییر و تحولات در حفظ میراث تاریخی شهرستان هستیم که جزء خواسته‌های قلبی مردم اینجاست.

فرماندار سیاهکل با تاکید بر اینکه حفظ میراث و آداب سنتی شهرستان یک وظیفه همگانی است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری درسطوح جهانی میتواند در بافت گردشگری و میراث فرهنگی تاثیرخود را بگذارد.

بابایی با اشاره به درخواست سرمایه‌گذاری در بخش مرکزی و اکوپارک بین المللی و احداث هتل، متل، باغ پرندگان، بازی‌های آبی و ارگانیک‌سازی محصولات کشاورزی، عنوان کرد: نگهداری حیوانات نادر در سطوح کشوری و حتی جهانی می‌تواند در حوزه گردشگری حرکت و مسیری نو در سطح استان و شهرستان‌های شرق گیلان باشد که موافقت اصولی توسط میراث فرهنگی و گردشگری صادر شد و همچنان پیگیر موضوعات جانبی هستیم.

فرماندار سیاهکل با تاکید بر اینکه تحول عظیمی در حوزه اشتغال برای۳ هزار نفر با ۱۲۰ هکتار زمین صورت می گیرد، افزود: با تله کابینی که در آینده قرار است از همان مسیر به سمت دیلمان احداث شود، خواهیم توانست در آینده نزدیک شاهد کارآمدی شهرستان در حوزه گردشگری باشیم.

بابایی همچنین از ساخت هتل و مجتمع تفریحی جدید در روستای کولامسر خبرداد و اظهار داشت: این سه پروژه می‌تواند شهرستان ما را از دغدغه‌های اشتغال برهاند و در حوزه گردشگری سر و سامان خاصی ببخشد.