سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه‌دار حین تخریب و سرقت کابل و تاسیسات شبکه توزیع برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری یک سارق سابقه‌دار حین تخریب و سرقت کابل و تاسیسات شبکه توزیع برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با اعلام اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع برق طی هفته‌های اخیر در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۷ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حال تخریب درب ورودی پست برق به وسیله هوا برش و سرقت تاسیسات شبکه توزیع برق مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه سارق به محض رویت پلیس اقدام به فرار کرد که با اقدامات پلیسی صورت گرفته دستگیر شد، تصریح کرد: سارق ۳۶ ساله سابقه‌دار در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع برق اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.