عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: دو سالن ورزشی بانوان رشت با کمبود خرید تجهیزات و امکانات مواجه هستند.

به گزارش ندای گیلان، فاطمه شیرزاد  درباره ضرورت تقویت ورزش بانوان اظهار کرد: با توجه به توانمندی بانوان در زمینه فعالیت‌های ورزشی باید بودجه‌ای مستقل برای ورزش بانوان در سرفصل اعتبارات سازمان فرهنگی ورزشی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت از سال گذشته نگاه بهتری نسبت به ورزش بانوان داشته است، گفت: هنوز کمبودهای زیادی در این بخش مشاهده می‌شود و اعتبارات اختصاص یافته به ورزش بانوان در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بسیار ناچیز است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه باید بودجه‌ای مشخص در سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت به ورزش بانوان اختصاص یابد، تصریح کرد: اکنون دو سالن ورزشی برای بانوان در شهر رشت تعریف شده که به لحاظ تجهیزات با کمبودهای زیادی مواجه هستند.

وی افزود: دو سالن ورزشی مذکور که یکی در محله باقرآباد و دیگری در پارک بانوان منظریه رشت قرار دارد که نیازمند خرید تجهیزات و امکانات بهتری برای فعالیت‌های ورزشی بانوان هستند.

شیرزاد به موضوع درآمدهای حاصله از اجرای کنسرت در شهر رشت اشاره کرد و متذکر شد: در سال‌های گذشته درآمد حاصل از برگزاری کنسرت‌ها به حساب درآمد عمومی شهرداری رشت واریز می‌شد که اخیراً مدیر سازمان اعلام کرده است این وجوه دیگر به حساب درآمد عمومی واریز نمی‌شود.

به گفته وی، مدیر اداره درآمدهای عمومی شهرداری رشت اعلام کرده است که درآمدهای حاصله از برگزاری کنسرت‌ها در این شهر به حساب سازمان زیباسازی شهرداری رشت واریز می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: قرار است جلسه‌ای با حضور اعضای شورای اسلامی، مدیر اداره درآمدهای عمومی و سازمان زیباسازی شهرداری رشت در زمینه مذکور برگزار شود.