در استان گیلان برخی از دستگاه های عمومی و خدمات رسان حجم و مراجعه بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها دارند که از جمله آن شرکت آب و فاضلاب روستایی و بهزیستی استان گیلان است.
 به گزارش ندای گیلان از رشت، یکی از مولفه های مدیران در تراز انقلاب اسلامی پاسخگویی آنان به رسانه ها که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند است.
در استان گیلان نیز برخی از دستگاه های عمومی و خدمات رسان حجم و مراجعه بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها دارند که از جمله آن شرکت آب و فاضلاب روستایی و بهزیستی استان گیلان است.
 مدیران این دو دستگاه دولتی در طول سال گذشته بیشترین پاسخگویی به مطالبه‌گری رسانه‌ای ما که جملگی از مشکلات و پیگیری های عمومی و مردمی بوده است را داشته اند، به طوری که شخص مهندس رنجور  و دکتر پارسی به صورت شبانه روزی و بسیار آنی و پیگیری مستقیم مشکلات مطروحه تا حصول نتیجه را داشته که بنا به وظیفه و رسالت ذاتی خود علیرغم بیان مشکلات و انتقادات باید از همراهی و تلاش‌های دستگاههای پیگیر نیز تقدیر و قدردانی صورت گیرد که ما نیز این مهم را برخود فرض دانسته و بخشی از رسالت خبری خود می دانیم. 
 معرفی مدیران پاسخگو و پرتلاش و همچنین مدیران ضعیف و ناکارآمد در دستور کار پایگاه خبری ندای گیلان در سال پیش رو قرار دارد که ‌جز مطالبه‌ های جدی مردمی از ما بوده است.