مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی و مهر وموم شدن یک مرکز طب سنتی غیر مجاز بدون صلاحیت درمانی در رشت خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، زهره تیموری گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی و بازدید کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه یک مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی طب سنتی در رشت به دلیل مداخله درمانی توسط افرادی بدون مدارک آموزشی معتبر و مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدام به پذیرش و ویزیت بیماران ، فیزیوتراپی ، تجویز و فروش دارو‌های غیر مجاز می‌کرد شناسایی شد.
وی با اشاره به اینکه این مرکز غیرقانونی مهر و موم شد افزود: پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه گفت: فعالیت اینگونه افراد متخلف باعث به خطر افتادن سلامت مردم و تهدید علیه سلامت عمومی می‌شود و دانشگاه اجازه فعالیت بدون مجوز به هیچ یک از مراکز درمانی غیر مجاز را نخواهد داد و با واحد‌های بدون مجوز برابر قانون برخورد خواهد کرد.
دکتر تیموری تاکید کرد: مردم فریب تبلیغات غیرواقعی فضای مجازی را نخورند و برای دریافت خدمات طب سنتی به مراکزی که مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، مراجعه کنند و درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی و درمانی مراتب را برای رسیدگی به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.