چهارمین روز کاخ مردمی فجر 34 با تلخ و شیرین‌های بسیاری همچون اکران فیلم آب نبات چوبی و کفش‌هایم کو و افتادن مجید مظفری در دام همراه بود.

به گزارش خبرنگار سینمایی ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر در «پردیس ملت» در حالی سپری شد تقریبا شب آرامی بود و حواشی و رویدادهایی نیز در آن اتفاق افتاد.

* «ابد و یک روز» با طعم تاخیر و البته دل چسب
فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی که قرار بود ساعت 17:30 به در پردیس ملت به نمایش درآید با تقریبا نیم ساعت تاخیر اکران شد، البته تماشاگران بعد تماشای فیلم می گفتند که دیدن فیلم به انتظارش می‌ارزید، چرا که هم با فیلم خندیدند و هم اشک ریختند. فرش قرمز فیلم هم با استقبال بسیار خوبی برگزار شد.

* آبنات چوبی تلخ تلخ
هر قدر تماشاگران از تماشای فلیم «ابد و یک روز» راضی بودند گویا قرار بود «آبنات چوبی» کام آن‌ها را تلخ کند. چرا که موضوع بسیار تلخ و البته پیچیده‌ای داشت و برخی از تماشاگران قبل از تمام شدن فیلم سالن‌ها را ترک کردند.

* مجید مظفری و خیاطی که به کوزه افتاد
فرش قرمز سومین فیلم پردیس سینمایی ملت در روز چهارم برای «کفش هایم کو»؛ اثر کیومرث پوراحمد پهن شده بود و مجید مظفری دبیر کاخ مردمی فیلم فجر که در این فیلم بازی کرده بود به روی سن دعوت شد و بعد از حضور خطاب به حضار گفت: بالاخره خیاط به دام افتاد! البته پوراحمد نیز از نقش آفرینی رضا کیانیان به شدت تمجید کرد و آن را مستحق بهترین‌ها دانست.

* کفش‌های کوی پوراحمد و مردمی که تا پاسی از شب ماندند
فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو» در 100 دقیقه نمایش استقبال بسیار خوبی را در پی داشت و بسیاری از تماشاگرانی که در سانس دوم سالن را ترک کرده بودند به انتظار ایستادند تا با کارگردان و بازیگران فیلم خوش و بش کنند و قدردانی.

* جمع شدن فرش قرمز آپارات
برنامه فرش قرمز آپارات که با اجرای یک خواننده رپ زیرزمینی در پردیس سینمایی ملت پس از سه روز ضبط در روز چهارم تعطیل شد.

انتهای پیام/ن