مدیرعامل شرکت گاز گیلان از اجرای حدود ۶۰ کیلومتر لوله گذاری برای گاز رسانی به روستا‌های خوشه پارودبار شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رودبار،عیسی جمال نیکویی در بازدید از طرح گازرسانی به خوشه کوهستانی پارودبار، گفت: در طرح گازرسانی به خوشه پارودبار و گازدار شدن ۱۳ روستای کوهستانی و سخت گذر شهرستان رودبار، تاکنون حدود ۶۰ کیلومتر لوله گذاری شده وبا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان، هزینه گازرسانی به روستا‌های این منطقه کوهستانی و سخت گذر شهرستان رودبار را ۹۴ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: طرح گازرسانی به ۵ روستای این طرح، هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در بازدید از روستای لایه هم با اشاره به تلاش این شرکت برای تامین به موقع منابع مالی طرح‌های در دست اجرا، گفت: تاکنون در این روستا یک ایستگاه گاز به همراه ۳ و نیم کیلومتر خط تغذیه و ۲ کیلومتر شبکه توزیع در زمین‌های سنگلاخی و سخت گذر اجرا شده است.

جمال نیکویی با قدردانی از مجریان و مشاوران این طرح، افزود: شرکت گاز با همراهی مسئولان شهرستان رودبار مشکلات اجرای این طرح را پیگیری می‌کند تا مردم این روستا‌ها در فصل سرد سال بتوانند از گرمای مطبوع وسایل گازسوز بهره‌مند شوند.