دکتر مسعود پزشکیان عدالت طلب و مردم دار و سالم زندگی کرده و با باند و نفوذ و روابط خانوادگی رشد نکرده است.

به گزارش ایلنا از آستارا، سیروس شفقی فرماندار اسبق شهرستان های آستارا، رشت و کرج در جمع باشکوه حامیان دکتر مسعود پزشکیان در آستارا گفت: واقعيت اين است كه با تمام زحمات و تلاشهاي دولتهاي گذشته ، شرايط کنونی كشور رضايت بخش نيست.

وی افزود: امروز از مزاياي راي دادن براي مردمي كه غرق در مشكلات زندگي و نااميدی از مديران دولتي و مجلسي هستند سخن گفتن سخت و دشوار است.

معاون اسبق استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج اظهار داشت: امروز با شعار و وعده هاي واهي نميتوانيم اين وضعيت مردم را انكار كنيم اما نتيجه قهر با صندوق راي باعث كوچكتر شدن سفره هاي مردم و فربه تر شدن سفره طايفه اختلاسيون خواهد شد.

فرماندار اسبق آستارا بیان داشت: ما امروز با چالشهاي متعددي در حوزه هاي اقتصادي مواجه هستيم. مشكلات اقتصادي از جمله تورم و افزايش هزينه هاي زندگي، بيكاري، كاهش سرمايه گذاري خارجي، كاهش ارزش پول ملي و مشكلات اجتماعي مانند فقر و نابرابري و همچنین مشكلات در بخش بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، مهاجرت نخبگان و متخصصان و مشكلات زيست محيطي و

مشكلات سيستم اداري با استفاده از مديران ناكارامد وغيرمرتبط دستگاه هاي اداري تحت عنوان خودي و غير خودي از جمله این موارد است.

فرماندار اسبق رشت تصریح کرد: متاسفانه در همين مناظره های اخیر سياسيون مسئول وضعيت فعلي و مشکلات كشور را انكار و در مقابل باز وعده وعيد هاي زيبا می دهند كه اين وعده هاي بي عمل و بدون پشتوانه مشکلات فراوانی را برای کشور و مردم ایجاد كرده است.

عضوشورای شهر و شهردار اسبق تالش ايجاد ميليون ها شغل، مسكن، بهبود معيشت و اشتغال، حل مشكل بورس در ٣ روز ، رفع فيلترينگ و ده ها و صدها وعده اي كه عمل نشد را از جمله شعارهای بدون پشتوانه دانست و تصریح کرد: امیدواریم نخبگان جامعه و مردم با حمایت همه جانبه از دکتر پزشکیان بعنوان یک شخص متعهد و متخصص َرای دهند و با حضور حداکثری پای صندوق های رای ضمن ناامید کردن دشمنان قسم خورده خارجی آینده رو به پیشرفت را برای ایران عزیزمان رقم بزنند.

وی با بیان اینکه دکتر مسعود پزشکیان عدالت طلب و مردم دار و سالم زندگی کرده است افزود: پزشکیان با باند و نفوذ و روابط خانوادگی به قدرت نرسیده است.

شفقی به سابقه بی نقص دکتر پزشکیان در زندگی شخصی و عشق به خانه و خانواده و مواضع ضد فساد و پنج دوره اعتماد مردم در یک شهرستان در کسوت نماینده مجلس اشاره کرد و بیان داشت: وی یقیناً می تواند اعتماد مردم بزرگ ایران را کسب نموده و پایبند به وعدهای خود باشد.