مسوول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه در جنگ جهانی روایت‌ها به سر می بریم، گفت: دشمن با تمام ابزارهای رسانه‌ای دنبال کوچک سازی حرکت بزرگ اربعین است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مهدی پارسا در نشست توجیهی کاروان راویان اربعین به کربلا اظهار کرد: خبرنگاران گیلانی روایتگر کنگره بزرگ اربعین در نجف و کربلا هستند.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه خبرنگاران گیلانی عازم اربعین سفیر رسانه‌ای نظام اسلامی هستند، افزود: خبرنگاران گیلانی در سفر به اربعین حسینی به کربلا تلاش کنند و نماینده خوبی برای ایران اسلامی باشند.

پارسا با بیان اینکه در جنگ جهانی روایت‌ها به سر می بریم، گفت: دشمن با تمام ابزارهای رسانه‌ای دنبال کوچک سازی حرکت بزرگ اربعین است.

وی با تاکید بر لزوم واکاوی و پردازش بخش‌های مختلف کنگره بزرگ اربعین افزود: خبرنگاران نقش افسر جنگ نرم را در روایت گری اربعین ایفا کنند.

مسؤول بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری سوگواره رسانه‌ای اربعین در گیلان بیان کرد: سوژه محوری و تولید آثار فاخر از اتفاقات و روادید کنگره بزرگ اربعین مورد تاکید است.

پارسا با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان اضافه کرد: جبهه مقاومت محور ویژه حریم رسالت است و بانوان گیلانی در این بخش تولید محتوا کنند.

گفتنی است، در این همایش موضوعات مختلف پیرامون سفر خبرنگاران و اصحاب رسانه اعزامی به پیاده روی اربعین در نجف و کربلا مورد بررسی قرار گرفت.