نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ۱۳ آبان فرصتی برای انعکاس خروش حق طلبی ملت بزرگ ایران در راه مقابله با ظلم و جور و استکبار است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان امروز در نشست ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در رشت گفت: این روز نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران است که در بستر درایت و هوشمندی جوانان این مرز و بوم به نقطه‌ی عطفی در روند مقابله با ظلم واستکبار درآمده است.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: امسال نیز خروش حق طلبی این ملت با محوریت نسل جدید و آینده ساز ، پیام رسای انقلاب اسلامی را در راه دفاع از مظلومان و آزادیخواهان به گوش جهانیان خواهد رساند.

امام جمعه رشت با اشاره به تحولات منطقه و جنایات ددمنشانه‌ی رژیم سفاک و آدم کش اسرائیل، افزود: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال، باید پرشورتر از گذشته در گیلان برگزار شود تا دشمنان بدانند که این ملت در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب مصمم است و مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم را از رسالت‌های انقلابی و اعتقادی خویش می‌داند.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، تاکید کرد: مجموع فرایند‌ها حاکی از درماندگی و استیصال این رژیم جعلی برای تضمین بقای خویش است و به همین دلیل به نسل کشی و قتل عام انسان‌های بی گناه و مظلوم روی آورده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان؛ بر لزوم کارکرد‌های صحیح رسانه ایی برای آگاهی بخشی عمومی مبنی بر روند اضمحلال رژیم غاصب اسراییل در بستر تداوم یک جنگ فرسایشی تاکید کرد و افزود: شواهد حاکی از بروز خسران‌های جبران ناپذیر به زیرساخت‌های اقتصادی و روانی رژیم اسراییل است و به فضل الهی مقاومت برابر جنایات وحشیانه‌ی اسراییل به آزادی قدس شریف منتهی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز با ارائه گزارشی برنامه‌های تبیینی و تبلیغی پیش بینی شده برای یوم الله ۱۳ آبان امسال در سراسر استان گفت: برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۶۴ منطقه‌ی گیلان، از مهمترین این برنامه هاست که با حضور پرشور مردم به خلق حماسه ایی دیگر در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب ختم خواهد شد.

محمد جلایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان هم، گفت: ۱۳ آبان فرصتی برای تجلی روحیه‌ی استکبار ستیزی ملت ایران است و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خلق حماسه‌ی ماندگاری دیگر استفاده شود.

در پایان هر یک از اعضا، نظرات خود را در خصوص نحوه‌ی برپایی هرچه باشکوهتر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال بیان کردند.