گفتمان انقلاب اسلامی و منظومه فکری حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری را از برنامه گفتاورد رادیو تهران بشنوید.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران با بیان این خبر گفت: گفتاورد برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که با حضور فرهیختگان، صاحبنظران و اندیشمندان کشور برای تبیین موضوع های فرهنگی و اندیشه ای طراحی شده است.

در این برنامه با توجه به فرارسیدن دهه فجر، گفتمان انقلاب اسلامی و منظومه فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پیگیری می شود.

همچنین همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش شده در برنامه گفتاورد مفاهیم قانون گذاری، انتخابات، رهبری، ولایت فقیه، مردم سالاری دینی و… با عنوان یک اصل اندیشه ای و مورد نیاز مخاطب برای ارتقاء سطح آگاهی تدارک دیده شده است.

علیرضا حبیبی در ادامه افزود: تلاش می شود موضوع هایی انتخاب شود که علاوه بر وجهه فرهنگی، مخاطب را ترغیب به اندیشیدن و تفکر کند. در این برنامه در هر سه زمان گذشته، حال و آینده در حوزه فرهنگ و اندیشه بر مبنای موضوع های مبتلا به جامعه انتخاب می شود. آنچه در گذشته رخ داده و هر آنچه که در حال و آینده اتفاق می افتد.

 علاوه بر این، بیشتر موضوع های گفتاورد ذهنی و اندیشه ای است. به صورتی که طراحی برنامه بر پایه نیازهای عینی طراحی نشده، بلکه بر اساس نیازهای ذهنی و اندیشه ای طراحی شده است.

«گفتاورد» برنامه ای گفت وگو محور اندیشه ای است که هر شب جز جمعه ها از ساعت 22 و 30 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/7POL1T