مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از شهروندان خواست هرگونه نقص و کوتاهی در خدمترسانی مرتبط با این سازمان را اطلاع دهند.
به گزارش ندای گیلان، علیرضا حاجیپور با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در استان، طرح « هر شهروند یک ناظر » در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، از 15 مهر آغاز میشود که طی آن از شهروندان فهیم و بافرهنگ رشت میخواهیم به منظور یاریرساندن در راستای ارتقا سطح و کیفیت خدمات و نظارت بهتر بر عملکرد پیمانکاران مرتبط با سازمان، هرگونه مشکل و نقص در حوزههای مرتبط با خدمات محوله این سازمان نظیر تاخیر و یا عدم جمعآوری زباله، انباشت نادرست زباله، عدم نظافت مناسب و کافی معابر، فقدان اطلاعرسانی و یا عدم رعایت برنامه زمانبندی شده جمعآوری پسماند خشک و تر، وضعیت نامناسب سطلهای جمعآوری زباله، هرگونه برخورد و رفتار نادرست یا تخلف کارکنان و پاکبانان را صرفا از طریق درگاههای ارتباطی سازمان و با ذکر دقیق موضوع و زمان و مکان آن گزارش کنند تا پرسنل سازمان فورا نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدام کنند.
شهروندان می توانند از راههای ذیل در این طرح مشارکت داشته باشند:
شماره تلفن: 33242121
شماره پیامک: 30007098
صفحه اینستاگرام: instagram.com/pasmand.rasht
کانال اطلاع رسانی تلگرام: telegram.me/pasmandrasht
شماره تلگرام: 09338020658
پرتال اطلاع رسانی سازمان: www.rasht-bazyaft.ir
Saturday, 23 November , 2024