شهردار رشت از راه اندازی چهار کمیسیون خبرداد و گفت: این کمیسیون ها تسهیل کننده امورات شهری و ارائه خدمات به شهروندان است.
به گزارش ندای گیلان،مسعود نصرتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار کمیسیون برای ساماندهی بهتر امورات شهرداری بر اساس درآمد واقعی راه اندازی می شود.
وی کمیسیون تهاتر را نخستین کمیسیون عنوان کرد و افزود: این کمیسیون در زمینه ساماندهی وجوه نقد و غیر نقد مودیان و مطالبات پیمانکاران راه اندازی شده و متشکل از مدیران و معاونان شهرداری برای تسهیل در پرداخت مودیان است.
شهردار رشت با بیان اینکه شهرداری در کمیسیون تهاتر برای تسهیل در کار شهروندان از جمله گرفتن پروانه و پایان کار و تسهیل در پرداخت بدهی و اولویت بندی حساب ها با پیمانکاران به مذاکره می پردازد، گفت: این روش برای تسهیل گری و آسان سازی مسیر برای ایجاد فضای مناسب در ارائه خدمات بهینه به شهروندان است.
وی با اشاره به اینکه کمیسیون اولویت بندی املاک دومین کمیسیون است، تصریح کرد: مهم ترین فعالیت این کمیسیون اولویت بندی تملک املاکی که در گذشته در تصرف شهرداری قرار داشته یا املاکی که در مسیر طرح های شهرداری قرار گرفته اند بوده و این کمیسیون مشخص می کند کدام از این املاک مصوب طرح تفضیلی است و باید در اولویت تملک شهرداری قرار گیرد.
نصرتی با بیان اینکه کمیسیون تخصیص سومین کمیسیون محسوب می شود، ادامه داد: این کمیسیون به منظور تسهیل انجام امورات شهرداری است و به تخصیص بودجه ها در راستای درآمد شهرداری پرداخته وهمچنین هزینه ها براساس پیش بینی میزان تحقق درآمد شهرداری انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه کمیسیون اولویت بندی پروژه های عمرانی آخرین کمیسیون است، اظهار کرد: در کمیسیون با توجه به ضرورت و بر اساس نیاز شهروندان پروژه های عمرانی برنامه ریزی و الویت بندی می شود.
به گفته این مسئول این کمیسیون سبب یکپارچگی اجرای پروژه ها در مناطق پنج گانه شده و موجب ارائه بهترین خدمات به شهروندان و از موازی کاری جلوگیری می کند.
Saturday, 23 November , 2024